Simning, axlar, bröst och bastu

Publicerat: 30 januari, 2013 i #Blogg100, Tankar, Träning

Tänkte känna efter om denna kombination är bra. Jag tänkte att om jag ändå belastar överkroppen genom simningen så kan jag väl köra några styrkeövningar efter det. Så är överkroppen klar för denna vecka 🙂 Jag gissar att det hade varit att föredra att köra styrkan först men då blir det jäkligt tungt att crawla. Jag gör tvärtom. Först simning, sen styrka. Analys kommer ikväll.

Mot Forsgrenska badet.

Forsgrenska badet

Forsgrenska badet

Självklart blir det bastu efter – det är kvällens belöning.

kommentarer
  1. marvew skriver:

    Simning är ju toppen. Hoppas att det blev en bra kombination.

    • Helen Lundberg skriver:

      Det blev ingen simning, det var vattengympa ikväll. Så jag gick till gymmet istället. Det får bli någon annan dag. Nu ligger jag i soffan och kollar på Mia på Grötö. En favorit.

Kommentera

