Forsgrénska badet och långprommis på Djurgården

Publicerat: 13 januari, 2013 i Tankar, Träning
Etiketter:, , , , , ,

Härlig dag som började med 1 km simning på Forsgrénska badet. Lite trångt i motionslängden, vilket gjorde det svårt att hålla tempot, men jag tror att det är ett rätt vanligt problem. Nästa gång jag går dit får det bli en vardag mitt på dagen, de rekommenderade antingen efter 08 eller efter 19.30 om jag ville ha det lite glesare med folk. Det funkar ju fint för mig så länge jag kan jobba såhär flexibelt som jag gör idag.

Efter simningen vart det lunch och långprommis på Djurgården. Fantastiskt med blå himmel och sol. Det gör verkligen skillnad för humöret. Solens strålar fyller inte bara på med energin, de gör något med själen också.

Kommentera

