Det finns inga dåliga väder…

Publicerat: 26 augusti, 2012 i Samhällsfrågor, Tankar, Träning
Etiketter:

…bara dåliga kläder säger hon och tar av sig löparstället som just nu känns som en våtdräkt. Den satt slimmad på kroppen och jag fick liksom kravla mig ur den.  Har precis klarat av en riktigt skön löprunda/powerwalk på över en timme. Helt underbart så här i efterhand, sitter här med äppelkinder.

Precis i slutet av rundan kom det värsta spöregnet. Jag tänkte ta skydd under träden vid Eriksdals utegym men regnet föll med sådan kraft att det föll igenom och jag bestämde mig för att gå hem med risk för att bli mer än dyngsur.

Blev inspirerad av Olga Rönnberg i morse då hon var med i Nyhetsmorgon. Hon visade några mördarövningar som är bra för att stärka bålen. Bland annat plankan. Så jag bestämde mig för att jag skulle köra dessa övningar efter löprundan. Men planen sprack som ni förstår. Det får bli i morgon istället.

Laddade med ett ordentligt mål med kost som stärker cellerna. Känner mig fantastiskt hurtig idag.

Hoppas ni har en fin dag, kram

Kommentera

