Oh, vad jag behöver en expert på anatomi

Publicerat: 1 juni, 2011 i Relationer

Jag är mycket bekymrad och orolig, har fått en irriterande sträckning i vaden. Jag hade en precis likadan då jag skulle springa Lidingöloppet för två er sen. Det fåniga är att jag har klarat mig hela våren, tre dagar i veckan har jag försiktigt ökat tempot byggt upp både smidighet och styrka. Bristningen kom då jag skulle spurta uppför rulltrappan härom morgonen för att hinna med pendeln. Fan va fånigt.

Shit va sur jag blir, fick avsluta träningspasset idag för att inte slita av fästet på en krampande vadmuskel…HJÄLP, alla mina gamla proffsiga kollegor. Vad gör jag?

Sitter här med plutmun.

Kommentera

