Grannen och jag firar 30 löprundor tillsammans

Publicerat: 22 maj, 2011 i Familj, Relationer, Tankar, Träning
Etiketter:, , , , , ,
Vilken underbar kväll, lördagen den 21 maj . Min löparkompis och toppengranne Caroline och jag firade att vi sprungit och tränat någon alternativ träning över 30 gånger på 10 veckor. Vi kanske har gjort någon avstickare, men då har vi snabbt jobbat igen. På tisdag är det upp till bevis, då är det dags att springa Vårruset och det ska bli riktigt kul. Vi är i bra form och är riktigt stolta. Jag har nog inte varit så stolt på väldigt länge och det vill jag tacka Caroline för. Men, det här är ju bara  uppvärmning. Näst på tur är Tjejmilen.

God mat i paviljongen

Superhärligt att sitta i paviljongen och mysa till småtimmarna. Grillad kycklingfile, färsk kokt potatis, fetaostsallad, härligt goda såser och flådigt rött vin. Oh, vilken härlig kväll!

P.s. Pojkvännerna har stöttat och fick givetvis vara med under kvällen.

kommentarer
  1. Caroline skriver:

    Tjejmilen hurra! You go girl! (Jag hänger med förstås). ;)//Calorin

  2. Petra skriver:

    Härligt! Bra jobbat 🙂 Ni har all rätt att fira. Lycka till med Vårruset nu!

Kommentera

