Flow

Publicerat: 25 mars, 2011 i Familj, Tankar
Stor kärlek

Ikväll ska vi fira min älsklings hemliga framgångar och det blir garanterat bubbel och skaldjur. Lite bus på stan skulle vara kul men jag gissar att vi slocknar som klubbade oxar efter lite klirr med glasen. Fredagsmys – behöver jag säga mer. Vaken sen 04.45. En riktigt utmanande vecka på alla sätt och vis är på väg att ta slut – fredagkväll var hälsad. Ett par rader till i arbetsdokumenten sen är veckan klar, finito, over and done.

Jag vittrar lite Flow. Flow som infinner sig då man går sin egen väg. Lyssnar inåt och litar på sin instinkt.

Ha en mysig fredag – jag ska flowa vidare

Helen

kommentarer
  1. sanna a skriver:

    lyssna inåt..jag försöker..jag försöker..inte alltid lätt.
    puss vännen finaste,mumsar chokladen jag fick. ❤

Kommentera

