Inspirationsparty med Göran Adlén

Publicerat: 19 mars, 2011 i Relationer

På måndag kväll har jag och Jocke blivit inbjudna till ett Inspirationsparty av Göran Adlén.

Jag lyssnade på hans föreläsning Trender inom hälsobranschen på Allt för hälsanmässan och blev grymt inspirerad. Så pass att jag köpte hans bok och inspirationskort som fanns som erbjudande på mässan till Jocke i farsdagspresent. Trots att man fick boken som inbjuden till just denna föreläsning. Köpte man kittet på mässan fick man nämligen just denna inspirationskväll på köpet. Jag ville att Jocke skulle få lite av den inspiration jag fick.  

Inspirationskvällen handlar om hur man blir unik, vågar släppa loss sina drömmar och idéer och hur man ska våga bli mer kreativ. Och varför det är mycket viktigare att ta tillvara på slumpen än att skriva en massa planer och mycket, mycket mer.

Den här kvällen har jag sett fram mot länge.

Behöver jag säga att kvällen blev inspirerande. Jag kan åter igen luta mig tillbaka och göra det jag gör på mitt alldeles egna vis. Lägger jag sedan till förmåga, humor, mod och passion då blir det bra. Vi behöver påminnas ofta om detta.

Tack Göran!

Kommentera

