Det här känns nytt – modigt

Publicerat: 14 mars, 2011 i Relationer, Tankar

Hej på er,

Då var det dags att börja berätta lite om mina tankar från mitt i livet. Det känns såklart lite ovanligt och pirrigt men samtidigt superkul att skriva av sig lite tankar och förhoppningsvis få lite kommentarer.

Idag börjar dagen långsamt, vilket jag försöker hålla fast vid på måndagar. Gillar inte rivstarter. Har liksom varit där och är inte nyfiken på den stressade tillvaron. Jag vill vara mentalt förberedd, starta långsamt och planera dagen och veckan i lugn och ro. Värmer bröd i ugnen, gör en latte på äkta vis toppad med kanel, läser nyheter på twitter och webb.

Idag ska jag fotas till den nya hemsidan av min duktiga son Cimon. Så är det dags att piffa till sig lite. Fixa håret, sätta på sig något affärsmässigt och få den där naturliga och fräscha looken.

Borde ha givit mig själv lite mer tid att skriva det första inlägget, men va sjutton, nu kör vi…inget att vänta på. Eller hur?

kommentarer
  1. Jocke skriver:

    Du är så härligt nyfiken, skaparglad och entreprenöriell! Och jag är så himla glad att få ha dig i mitt liv! Way to go baby!

  2. Lotta Westberg skriver:

    Ser fram emot dina klokheter. Jag startar också hyfsat lugnt på måndagar. Sen är det två timmars värdande under lunchen på Friskis&Svettis Sveavägen. Får mycket uppskattning från ”mina” motionärer. Det värmer.

  3. Miss F skriver:

    Hej igen:)
    Vad roligt med din blogg. Jag har ju också börjat blogga. Ska börja lägga upp länkar snart. Är det ok om jag länkar dig?

    • helenlundberg skriver:

      Hej Hanna,
      Då ska jag minnsan spana in din blogg. Ja, du får gärna länka mig. Jag länkar dig så fort jag lärt mig hur man gör :-). Kul det här. Man får passa sig för att lägga ner allt för mycket tid…

  4. Caroline skriver:

    Hej du härliga granne!
    Vilken ynnest att få lära känna dig och dessutom få en alldeles egen PT på köpet. Det är som att vinna på Lotto fast bättre. 🙂
    Ses på torsdag. Ska bli spännande att se vad du släpar med mig på då….

Kommentera

